onsdag, september 02, 2009

Sliten

Jag är trött och sliten efter en onödigt lång dag (jag syftar på min tabbe i morse), så jag ska snart hoppa i säng. Mathias är just nu på körskolan (!) och går handledarkurs så att han och hans mamma kan börja övningsköra. Så snart kanske jag har en gubbe med bil (eller i alla fall körkort)! Inte så illa de…

Efter skolan idag åkte jag till simhallen och simmade precis som jag hade planerat att göra. Det blev 30 längder den här gången pga tidsbrist, men skönt var det! Om jag fortsätter med det tre gånger i veckan kommer jag nog att se bättre resultat än tidigare. Och om jag slutar ge mig själv t ex glass som belöning när jag har gjort något bra. Idag gjorde jag mig själv en skål glass med strössel och grejer bara för att jag hade diskat. Snacka om att jag skämmer bort mig själv.

Egentligen borde jag läsa mina glosor till spanskan som jag har imorgon, men den där lilla skoltrötta masken har börjat krypa in i mig väldigt tidigt i år. Jag försöker att putta undan den, men det är svårt. I alla fall så känns det som att jag är alldeles för trött just nu för att rabbla 1-10 på spanska, så det får bli i morgon på lunchrasten.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar