fredag, september 11, 2009

"Sjuk".

Där rök min 100% närvaro i skolan. Men jag orkade verkligen inte gå upp ur sängen. Kroppen kändes blytung och sängen som den skönaste platsen i världen. Men om jag verkligen ska känna efter så har jag lite ont i halsen...

Jag ska i alla fall inte känna skuld den här gången och ångra mig hela dagen för att jag stannade hemma. Emil och jag var nyss ute och gick en långpromenad, vilket uppskattades mycket av både honom och mig. Det var riktigt skönt med frisk luft och att få röra lite på sig. Nu funderar jag på att gå ner och röja upp på mitt rum. Det ser förjävligt ut, och lovade faktiskt Mathias att jag skulle visa nu hur viktiga de där hyllorna var för att mitt rum ska kunna se städat ut.

Mer uppdatering om min dag som "sjuk" kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar