måndag, september 21, 2009

Kafferast

Hål till 12:15. Eller man kanske inte ska kalla det för hål heller, för jag skippade teatern med vilja. Jag vill helt enkelt inte gå den kursen och har ångest över den varje vecka, det är riktigt jobbigt. Men nu har jag varit och fixat tid hos syon så att jag kan ta bort den från min studieplan. Jag läser nämligen 150p mer än vad jag ska göra, så jag tänkte att jag kan ta bort teatern på 50p och sen ev. inte ha ett individuelltval nästa år (100p).

Nu sitter jag här och försöker döda tid. Sarah slutar 11 och då ska vi gå och äta lunch. Jag har nyss hällt i mig en kopp riktigt kaffe. Med riktigt menar jag inte frystorkat kaffe som vi har druckit hela helgen för att vår kaffekokare har gått sönder.

Efter skolan ska jag simma är det tänkt, och efter det hem till Orsa.





2 kommentarer:

  1. Varför trivs du inte med teatern?

    SvaraRadera
  2. Ingen kul grupp. Man känner sig bara dum när man ska spela och jag har ju inte det bästa självförtroendet annars heller. Känner bara att jag inte orkar lägga energi på att "utvecklas" där. ;/

    SvaraRadera