söndag, september 20, 2009

Gårdagen...

Igår åkte jag, mamma och Linn till Skeer för att gå på Barnprylsförsäljningen. De senaste gångerna jag har varit där har det varit rätt mycket folk, men den här gången var det verkligen proppat. Det var kö ända upp till kafeterian (den som har varit på Skeer förut vet var jag menar) och vi fick stå i kö i över en timme sen när vi var klara. Mamma handlade mest kläder åt Linn (blev en hel sopsäck), men jag hittade en del åt mig själv faktiskt. Summan slutade på 135 kronor (mammas på ca 700 kronor).



Vitt linne med träpärlor 10:- , bruna manchesterbyxor 25:- (av någon anledning ville bilderna vrida på sig åt fel håll.)



Mickey & Minnie Mouse T-shirt 2:- , grått linne med knappar 8:- och ett vit/blå randigt linne 10:-




Corallröd/orange topp 10:- och stickad tröja med huva (typ bolero) 25:-




Jeansjacka med insydd "fake-hood" eller vad man nu ska kalla det. 45:-
Till min glädje och förvåning passade allt! Jeansjackan var dock lite liten och byxorna lite stora, men jag får väl bara banta och sy in byxorna.

Ett filmteam gick runt med kamera och mick på Skeer, men jag tänkte inte så mycket på det. Sen fick jag veta av Sanna som också var där att det var en inspelning för "Familjen Annorlunda"! Hoppas att man inte fångades på bild...

Snart ska jag och pappa laga mat, "Chop Suey" ska det bli. Efter det ska jag följa med Linn och Julia och se filmen "G-Force" på bio. Mys!

2 kommentarer: