måndag, september 14, 2009

Första Pointsdagen (igen)

Idag har jag haft min första pointsdag, igen. Det har gått bra, men har haft ett väldigt sug efter choklad (?). Som tur är har jag varit stark och stått emot suget och har dessutom gått och simmat som jag hade lovat mig själv att jag skulle göra! Det blev 30 längder idag, och dessutom lite vattentramp. Helt okej, och jag känner av det i kroppen nu efteråt.
Om jag bara håller den positiva inställningen jag har nu så kommer nog det här gå som en dans. :)


Nu har jag suttit här och letat en massa Nintendofigurer på nätet. Jag ska teckna av dem och ha i min "värld" som jag ska måla imorgon. Det är nämligen syovecka den här veckan, och då ska bland annat vi bildare göra reklam för vårat program. Våran klass ska sitta och göra en sammanhängande målning av olika världar. Ska bli riktigt kul faktiskt!

Nu ropar Mathias från sitt rum om att han har slagit något världsrekord på sitt xbox. Han vill att jag ska komma och ta kort på skärmen som bevis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar