söndag, september 27, 2009

Ny hårfärg?

Det har hänt något konstigt med mig och mina sovrutiner. När jag har sovit åtta timmar så vaknar jag och är alldeles klarvaken och kan inte somna om igen. Det är väl bra och så, men om man verkligen har sett fram emot en helg med sovmorgon så blir man rätt besviken när man är pigg klockan åtta på morgonen.

Jag har nyss cyklat till ica och köpt hårfärg. Jag är nämligen grymt trött på min nuvarande hårfärg, och har nu bestämt mig att ändra på det. Men först måste hårfärgaren Mathias vakna. Vilken färg det blir är en hemlighet som ni får reda på senare idag (för dem som bryr sig vill säga). :)


2 kommentarer:

  1. Spännande! :)
    Jag tycker det är skönt att inte sova bort hela dagarna längre <3

    SvaraRadera
  2. Ja, det är väl lite skönt. Om jag istället sover bort hela dagen blir jag ledsen för att jag inte hinner göra något. x)Fan vad besvärlig jag är!

    SvaraRadera