lördag, mars 13, 2010

På gång!

Idag har jag varit på en runda nere på stan och delat ut mitt cv till olika företag. Det känns rätt bra, även om ingen nappar så har jag i alla fall visat mig på marknaden. :) Har fortfarande ett par stället som jag ska gå till, men det får bli på Måndag. Tror inte på att bara lämna i brevlådan och sen gå vidare, arbetsgivarna vill nog träffa personen på riktigt och ha en konversation.

Ida fick följa med mig på stan, men hon blev så skakis av att bli lämnad ute helt ensam. Hon kanske har ungar i magen, så hon gnäller lite när man lyfter henne kring magen. Vi får pyssla om henne just nu. :)
Nu ska jag hjälpa Linn lite på hennes rum, sen tror jag att jag ska ta tag i mitt fotojobb som jag fick till Zornspelet.

1 kommentar:

  1. Bravo tjejen! Jag tycker verkligen att du är en kämpe. Slå ihjäl demonerna bara!!
    Mor din

    SvaraRadera