lördag, mars 27, 2010

Laddar

Imorgon smäller det! Genrepet börjar klockan tre och som publik har vi alla esteter på skolan. Jag är så nervös att jag skulle kunna dö, även om jag inte är en av skådespelarna. Men jag är verkligen inte en scenmänniska, jag darrar som ett asplöv bara jag ska redovisa något för klassen. Så ni kan ju förstå hur jag känner mig nu när jag ska stå på scenen i aulan och vara snabb och smidig mellan scenbytena. Nu ska vi också fram och BUGA inför alla, och det känns nästan som att det är på gränsen av vad jag klarar av. Jag har scenskräck, så är det bara.

Men det är en erfarenhet i alla fall, och även om jag kanske inte vill göra detta igen så har jag utvecklats! Imorgon ska jag ut och gå en långpromenad på morgonen för att tagga ner lite, så jag sitter nu och laddar min iPod för att ha något att lyssna på. Hoppas att det inte regnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar