onsdag, mars 10, 2010

Bra dag!

Gissa vem som har haft en grym dag? Jag! Visst, det var en dålig start med krånglande bussar, men så fort jag kom till fotolektionen blev det mycket bättre. Bosse hade besök av en gammal elev som jobbar på Zornspelet, och han sökte en som kunde ta bilder till deras hemsida. Bosse måste ha sagt något bra om mig eller något, för efter det hade vi bytt telefonnummer och bestämt att jag skulle ta några bilder. Härlig känsla att få känna sig bra!
Och bättre blev det när jag, Hanna och Elinor hade gjort vår kultur och idé historia redovisning om Tizian. MVG fick vi! Vi var så nöjda och vi nästan studsade ut från salen. Till och med vädret var fint idag, och jag trallade hem efter att ha fått reda på att vi inte hade någon mattelektion.

NICE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar