tisdag, mars 16, 2010

Han är hemma igen!

Ja, nu är han hemma igen! Efter fem dagar kom det fram till målet, och vad stolta de var! Mathias farmor och farfar hann snappa upp en journalist från Mora Tidningen, så han var också där och intervjuade de båda hjältarna. Hoppas på att se en artikel snart. :) Jag kom dit rätt tidigt för att fota dem, och där var även Jockes plastpappa som var väldigt trevlig. Tyvärr har jag inte hunnit få in bilderna på datorn än, men de borde synas här imorgon. (Hinner nog fixas på fotolektionen...)

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova bredvid en överraskande pigg Mathias. Jag trodde att han skulle vara ett vrak, men han verkar vara vid samma tillstånd som innan. Nöjd framför x-boxet, som om ingenting hade hänt. Fast nu får han faktiskt stänga av, för jag vill sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar