fredag, mars 26, 2010

Musikalpsykos

Det är vad jag och säkert många andra i musikalen är i just nu. Jag till och med DRÖMMER om musikalen, eller att allt musikalfolk umgås på ett konstigt ställe (som det brukar vara i drömmar). I morse kände jag att jag verkligen inte pallade skolan efter att ha varit där till tio igår kväll. Det blir för mycket helt enkelt, och ibland får man faktiskt prioritera vad som är viktigt. Att tvinga sig till att gå till skolan för att sedan gå in i väggen eller att stanna hemma och sova ut. Ganska enkelt val, eller hur? Nä, lite ångest hade jag innan jag stängde av larmet klockan halv sex på morgonen men jag bestämde mig för att stanna hemma. Imorgon ska jag till skolan igen för ännu mer musikaljobb, och sen även på Söndag. Så det känns som att åtminstone jag behöver en dag helt ledigt från allt.

Nu, efter att jag har gosat med mina håriga grisar som jag inte har sett på hela veckan, ska jag sätta mig och sy lite. Hejsvejs!

De håriga grisarna. <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar