onsdag, mars 10, 2010

Impulsiv ändring av frisyr


Igår började jag pilla lite med mina dreads/stumpar och märkte att de faktiskt kunde kammas ur! Så jag slängde i en massa balsam och började kamma och kamma. Det var inte så lätt som jag trodde, så det blev bara halva håret. Men det blev rätt bra i alla fall. :) Eller?

Nu sitter jag i media och har foto. Blev dock inte så mycket fotande idag, och jag kom också försent. Inte nog med att jag försov mig och tog en senare buss, den tvärdog också utanför lasarettet. Jag som hade både dator och projektor med mig kunde ju knappast börja gå där ifrån, men som tur var kom 501an (ring linjen) och alla på bussen klev på den istället och lämnade den stackars bussgubben ensam.
Snart kommer Hanna och Elinor och då ska vi öva på redovisningen som vi ska ha idag på kultur och idé historian. Den här gången har vi projektor med oss också, så att vi är säkra på att allt passar. :)

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar